In 2 uur leer je de belangrijkste stappen die nodig zijn om medewerkers op de eerste plaats te zetten

 

 

Gratis Strategische Training

 

Employee Experience & Design

Online training voor HR-professionals in de zorg die willen werken aan een mensgerichte organisatie waar duurzaam gelukkiger en succesvoller gewerkt wordt.

30+

Meer dan 30 jaar leiderschapservaring. Van projecten tot directeur.

18 jaar

Zorgervaring. Van eerstelijn tot jeugd tot ouderen.

3

Combineert 3 sectoren kennis en ervaring. Van werving, selectie & flex tot ondernemerschap tot de zorg.

Live online taining

Employee Experience & Design

Meld je aan voor de eerstvolgende training

Example

Dag(en)

:

Uur(s)

:

Minute(s)

:

Second(s)

Doel van de training

Deze intensieve en inhoudelijke online strategische training van 2 uur is voor HR-professionals die werken in de zorgsector. Of je nu werkt in een ziekenhuis, de eerstelijn, de ouderenzorg of bij een hulpmiddelenleverancier: je werkt met en voor medewerkers.

Jij weet één ding zeker: er zijn grote veranderingen gaande. Dat heeft corona ondubbelzinnig duidelijk gemaakt. Met een onvoorstelbare snelheid heeft dit onzichtbare virus alles overhoop gegooid. De zorg en al haar medewerkers zijn tot het uiterste uitgedaagd en laten zich van hun beste kant zien.

Aandacht voor de medewerker is het nieuwe goud.

Dat weet jij als geen ander. Maar wat kan HR hierin betekenen? Jij bent ervan overtuigd dat HR haar rol en verantwoordelijkheid moet nemen door dit veranderproces te faciliteren. Alleen weet je nog niet zo goed wat jouw bijdrage hierin kan zijn.

Misschien heb je genoeg van de one-size-fits-all benadering zoals je vaak genoeg hebt gezien binnen de organisaties waar je hebt gewerkt. Je wilt niet meer in die instrumentele hoek worden geduwd van een functiewaardering hier en een CAO vraag daar.

Je hebt genoeg van brandjes blussen en korte termijnacties.

Jij gelooft in een HR die de motor is in de ontwikkeling naar een mensgerichte organisatie waar duurzaam gelukkiger en succesvoller gewerkt wordt.

Want de behoeften van medewerkers veranderen in hoog tempo.

Medewerkers in de zorg willen ervaren dat hun dagelijkse werk van betekenis is en gewaardeerd wordt. Als dat ergens moet kunnen, is het in de zorg. Toch is het verloop enorm. Dan kun je als HR-expert toch niet blijven doen zoals je altijd hebt gedaan? 

Hoe zorg je dat je een omgeving creëert waarin medewerkers iedere dag fluitend naar hun werk gaan? Omdat ze leuk werk doen en ze gewaardeerd worden om wat ze doen.

Wat kun jij doen om de meest aantrekkelijke werkgever in de regio te worden?

Doe mee met deze gratis online strategische training en leer de belangrijkste stappen die nodig zijn om medewerkers op de eerste plaats in jouw organisatie te zetten.

In deze online training leer ik je hoe het komt dat bijna de helft van de nieuwe zorgmedewerkers binnen 2 jaar weer weg is en hoe jij er als HR-professional voor zorgt dat in jouw organisatie medewerkers wél blijven.

Je ontdekt hoe jij jouw effectiviteit als HR-professional kunt verbeteren en de invloed op bestuur, management, leidinggevenden en teams kunt vergroten.

 

In deze online training ontdek je

  • Wat van jou als HR-professional in deze tijd wordt gevraagd en waarom jij daardoor zoveel kansen hebt.
  • De kracht van een medewerkersmoment ervaren en voelen.
  • Hoe je je medewerkers echt, maar dan ook echt leert kennen.
  • Waarom je moet beginnen bij de medewerkers als je meer tevreden cliënten, patiënten of bewoners wilt.
  • Hoe je zorgt dat je een aantrekkelijk werkgever bent waar talent voor kiest en waar talent blijft.
  • Hoe je van medewerkers enthousiaste fans maakt. Fans die bevlogen zijn over de organisatie en dat uitdragen. Maakt het werven van nieuwe collega’s een stuk makkelijker. Om maar iets te noemen.
  • Waar je begint met employee experience als je ook nog je gewone dagelijkse werk moet doen.
  • Waarom support van het topmanagement een belangrijke voorwaarde is voor succes en hoe je dat regelt.

 

Waarom gratis?

Mijn missie is dat medewerkers in organisaties op de eerste plek komen te staan. In 2020 is dat niet voor iedere zorgorganisatie topprioriteit. Corona slurpt alle aandacht op. Dat snap ik heel goed. Maar ik wil jou, HR-professional die hier ook in gelooft, handvatten geven om een eerste stap in jouw organisatie te zetten. Omdat die bekende eerste kleine stappen, het verschil kunnen gaan maken. En daarom geef ik deze waardevolle, inhoudelijke training (voorlopig) gratis.

Strategische training

  • 2 uur durende interactieve live online training
  • Maximaal 8 deelnemers waardoor je ook leert van elkaar
  • Hoog tempo
  • Hoog rendement

Ik heb deze online strategische training ontwikkeld omdat ik geloof dat excellent leiderschap zorgt voor tevreden medewerkers.

En die tevreden medewerkers zorgen op hun beurt voor tevreden cliënten, bewoners en patiënten.

Mijn missie is:

Medewerkers op de eerste plaats in iedere organisatie.

Deze HR-professionals in de zorg halen het meeste uit de training:

  • Je weet dat de huidige tijd om anders vraagt: ander leiderschap en andere manieren van organiseren.
  • Je voelt dat medewerkers op de eerste plaats de sleutel is van succesvolle organisaties.
  • Als HR-professional ben je van mening dat HR een leidende rol speelt in deze veranderingen.
  • Je snapt dat hierin groeien en ontwikkelen tijd, energie en aandacht kost.
  • Je hebt een houding van: ik vind het spannend en uitdagend tegelijk en ik doe het lekker toch.

 

 

Wat heb je geleerd na deze training?

  • Jij weet waarom het zo belangrijk is dat HR een leidende rol pakt de komende tijd.
  • Jij hebt geleerd welke tools en instrumenten je kunt gebruiken om medewerkers op de eerste plaats te zetten.
  • Je doet inspiratie op omdat je samen met HR-experts uit andere organisaties aan deze training meedoet. Je leert van elkaar.
  • Je begrijpt wat jouw rol is in deze veranderde tijd.

 

Zie ik je tijdens de online training?

Conflict in je team? Kun jij de intermediair zijn?

Wie is Gerry de Valk?

21 jaar geleden was ik in Orlando voor een training Service Excellence bij het Disney Institute. Daar leerde ik dat tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten en tevreden klanten zorgen voor meer omzet.

 

Ik besefte dat ik me als leidinggevende niet meer moest focussen op de resultaten maar op de medewerkers die de resultaten leveren. Ik moest een stap terug doen zodat de medewerkers konden excelleren.

 

Inmiddels heb ik meer dan 30 jaar leidinggevende ervaring. Daarvan heb ik zo’n 18 jaar stukgeslagen in de zorg. Ik heb een grote voorliefde voor de wereld van de zorg. Niet als inhoudelijk professional, wel als degene die haar uiterste best doet om te zorgen dat anderen hun werk zo goed mogelijk kunnen doen.

 

Nu stop ik een beetje van die magie van Disney in mijn aanpak voor het ontwerpen van medewerkersreizen. De manier waarop je medewerkers hun werkdag ervaren, bepaalt jouw aantrekkingskracht als werkgever.