Helden zijn ze al.
Zorg dat ze blijven.
In 5 dagen een complete medewerkersreis voor jullie organisatie
Hoe laat je medewerkers groeien, bloeien en blijven?
Jij weet dat medewerkers de sleutel zijn tot succesvolle organisaties. Met de lessen van nu maak je als werkgever in de zorg straks het verschil. Kies daarom voor een grensverleggende visie voor je medewerkers. Dat doe je door ze mee te nemen op een medewerkersreis die zorgt voor een ijzersterke positie op de arbeidsmarkt.
“Your employees are your company’s real competitive advantage. They’re the ones making the magic happen- so long as their needs are being met.”
– Richard Branson
Blijf klappen!
Jouw medewerkers leveren iedere dag opnieuw heldenprestaties. Maar zorghelden zijn er niet alleen tijdens corona, zorghelden zijn er altijd.
Met alleen een extra bonus voor al dat harde werken, ben je er niet als werkgever in de zorg. Personeel vinden en vasthouden is en blijft een uitdaging. Je vraagt je af hoe je de inzet van jouw medewerkers optimaal kunt ondersteunen.
Corona is een unieke les die vertaald kan worden in een ander groeimodel voor medewerkers, persoonlijk en professioneel.
Wij helpen je om je zorgmedewerkers op 1,2, en 3 te zetten. En brengen de inzichten en creativiteit aan tafel die nodig zijn om voor ze te kunnen blijven klappen.
Het resultaat? Een medewerkersreis om nooit te vergeten.
Zin in een reisje?
Voor welke reis zou jouw medewerker kiezen? Weet jij het?
Wordt het een actieve reis? Wordt het een zonvakantie? Of kamperen bij de boer?
Reisherinneringen zijn de mooiste souvenirs wordt gezegd. Welke souvenirs verzamelt jouw medewerker bij jouw organisatie?
In een All Inclusive gaan we maximaal 5 dagen samen aan de slag. We ontwerpen een complete medewerkersreis die past bij jouw medewerkers en organisatie. Jouw mensen staan in onze ontwerpen centraal.
Door samen te werken in een korte sprintperiode, kun je eindeloze werkgroepsessies en maanden werk in één week samenvoegen. We willen écht begrijpen hoe het is en voelt om in jouw organisatie te werken. We verzamelen inzichten die een robuuste basis vormen voor het verdere ontwerp.
All Inclusive zorgt voor momenten die er toe doen voor medewerkers. Voor oprechte aandacht voor de mens achter de professional. Met als resultaat een ontwerp voor een medewerkersreis die mensen laat blijven en klaar om te implementeren.

Unieke ervaring
Wij combineren +30 jaar leidinggevende ervaring in de zorg, uitzendbranche en ondernemerschap met de laatste inzichten over employee experience.

Korte sprint
In een sprintweek voegen we eindeloze werkgroepsessies en maanden werk in maximaal 5 dagen samen.

Meetbare resultaten
Minder verloop, lager ziekteverzuim, meer tevreden klanten en minder fouten. Vastgelegd in een concreet plan van aanpak.
Stap in de schoenen van jouw medewerker
STAP 1
Reisplannen maken
Probleemstelling & Analyse
Begrip leidt tot inzicht
Is er een probleem, voor wie en waarom?
De voorpret begint! Niet door te zoeken naar de oplossing van een probleem, maar door eerst samen met de medewerkers te bepalen wat het probleem is. Hoe denkt, voelt en gedraagt de medewerker zich? Wat houdt hem bezig, wat zijn drijfveren en ambities? Hoe voelt hij zich gewaardeerd? Welke momenten maken het verschil?
Reisplannen maken levert inzichten op waarmee je keuzes kunt maken. Welke medewerkerservaringen ga je als eerste verbeteren?
STAP 2
Op avontuur
De sprintperiode
Creatie leidt tot ideeën
Alle voorbereidingen zijn gedaan, onze uitdaging is duidelijk en we zijn nu klaar om de Sprint te starten! Afhankelijk van jouw wensen en keuzes is de sprint 1 of 2 dagen.
We gaan aan de slag, ervaringen van medewerkers verbeteren. Welke kernwaarden wil de organisatie in de praktijk brengen? Hoe wil je dat de medewerker zich voelt als de nieuwe situatie er is?
Dat doen we met een multidisciplinair team om vanuit verschillende invalshoeken input te krijgen. Voor innovatie is kennis, ervaring en inzicht van alle afdelingen én de gebruiker nodig.
De Medewerkersbelofte, persona’s en het eerste ontwerp van de medewerkersreis worden opgeleverd.
STAP 3
Goed verzekerd
Vervolgstappen
Testen leidt tot werkelijkheid
Na de sprint hebben we veel nieuwe inzichten en resultaten. Een solide basis om verder te reizen.
Je krijgt een gedegen ontwerp èn een actieplan waarmee je de medewerkersreis in jouw organisatie verder kunt uitbouwen.
Wat je hebt? Een reisplan voor een medewerkersreis die past bij jullie organisatie en die gemakkelijk kan worden uitgebouwd met nieuwe uitstapjes en weekendjes weg.
Waar nodig helpen we je met het opzetten van de vervolgstappen die nodig zijn om de Medewerkersreis in jouw organisatie te implementeren.
Een reisplan voor een medewerkersreis die past bij jullie organisatie en die gemakkelijk kan worden uitgebouwd met nieuwe uitstapjes en weekendjes weg.
Reisplannen maken levert inzichten op waarmee je keuzes kunt maken. Welke medewerkerservaringen ga je als eerste verbeteren?
De Medewerkersbelofte, persona’s en het eerste ontwerp van de medewerkersreis worden opgeleverd.
Een reisplan voor een medewerkersreis die past bij jullie organisatie en die gemakkelijk kan worden uitgebouwd met nieuwe uitstapjes en weekendjes weg.
Ik beloof...
Wat is de belofte aan jullie medewerkers?
Een geweldige medewerkersreis komt niet uit de lucht vallen. Daar moet je moeite voor doen. Weet je ècht wat je medewerkers vinden en willen? Die informatie haal je niet uit een tweejaarlijks medewerkerstevredenheidsonderzoek. Dat vraagt research, analyse en empathie. Oprechte nieuwsgierigheid.
Het ontwerpen van een medewerkersreis vraagt een gedegen aanpak. Met bewezen technieken uit de marketing, design en psychologie. Het is een creatieve methode om voor (complexe) problemen nieuwe, innovatieve oplossingen te realiseren. Hierbij geldt altijd het basisprincipe: de mens staat centraal. Waardoor je de belofte aan jouw medewerkers ook waarmaakt.
En dat is wat je uiteindelijk wilt: een aantrekkelijke werkgever zijn, die medewerkers laat groeien en bloeien. Zo een waar medewerkers graag willen werken. Omdat je niet alleen zegt dat jullie zo’n fijne organisatie zijn om voor te werken. Maar het vooral in de praktijk laat zien: je doet wat je belooft.
Laten we op reis gaan!
Mijn missie? Medewerkers op de eerste plaats in iedere organisatie.