VERDIEPING

Nieuwe Routes naar het Hart van je Medewerker

Online training voor HR, marketing- en communicatie, recruiters en leidinggevenden

die een unieke employee experience willen ontwerpen

Je kent de zorg door en door. Je weet dat je met een goede medewerkersstrategie het verschil kunt maken voor de werknemers in je zorgorganisatie. Het is ook hard nodig. Maar ja, denk je dan. Waar beginnen we? Hoe ontwerp je dat, zo’n employee experience? En hoe krijg je de organisatie mee? In m’n uppie lukt het zeker niet…

Wat denk je ervan om te leren hoe je een employee experience strategie voor jullie organisatie ontwikkelt? In de training Nieuwe Routes naar het Hart van je Medewerker ontdek hoe je als organisatie – met HR in de lead – bouwt aan een cultuur waarin zorgmedewerkers kunnen werken met trots, vertrouwen en plezier. Wat leidt tot minder verloop en minder ziekteverzuim. Scheelt jou ook weer heleboel werk. 

Zie jij ook de meerwaarde van:


Mensen die fluitend op hun fiets naar hun werk in de zorg gaan?

Gezien worden als de meest aantrekkelijke werkgever in de regio?

Nieuwe medewerkers die staan te trappelen om aan de slag te gaan voor jullie organisatie – en dat in een markt waar zij het voor het kiezen hebben.

Maar nog belangrijker: als ze eenmaal binnen ook graag bij jullie willen blíjven werken? 

Het kan, geloof me. En het scheelt de organisatie ook nog eens bakken geld aan recruitment en inhuur van flexpersoneel.

Een ijzersterke medewerkersstrategie is wat je daarvoor nodig hebt. Met aandacht voor faciliterend leiderschap, maar bijvoorbeeld óók voor het zorgen van momenten en ervaringen die er toe doen voor medewerkers. Want niet iedere dag kan een feestje zijn. Maar het zijn de fijne momenten die mensen onthouden. De momenten van waardering, van verbinding, momenten waarop medewerkers verrast worden.

Ik hoor je denken… maar Gerry, ik kan niet in mijn eentje de hele organisatie veranderen.

Dat weet ik. Jij kunt wel degene zijn die de handschoen oppakt. Als je weet hoe, dan ga je in kleine stappen voor die broodnodige verandering zorgen. En krijg je mensen als vanzelf mee. 

Maar dan moet je je wel eerst verdiepen in Employee Experience en weten hoe je een medewerkersstrategie ontwerpt.

Dát is wat ik je leer in de training Nieuwe Routes naar het Hart van je Medewerker. En niet alleen leert, want je gaat óók aan de slag met het ontwerpen van jullie eigen employee experience.

Gerry de Valk – Hoving, meer dan 30 jaar ervaring waarvan 18 jaar in de zorg en Employee Experience Expert

Met de training Nieuwe Routes naar het Hart van je Medewerker:

 

  • Leer je in 7 online LIVE lessen wat Employee Experience is, krijg je veel tips en inspiratie hoe andere organisaties het doen. En leer je hoe je een medewerkersstrategie opzet. 
  • Ontdek je wat je moet doen om zo’n aantrekkelijke werkgever te worden dat je nauwelijks meer tijd of geld hoeft te besteden aan de werving van nieuwe medewerkers.
  • Leer je dat een fantastische medewerkersbeleving niet zomaar uit de lucht komt vallen, die moet je ontwerpen.
  • Leer je kijken door de ogen van de medewerker waardoor je opeens ziet wat belangrijk is tijdens een werkdag. En dat is iets anders dan jij altijd dacht
  • Stel je jouw vragen persoonlijk aan Gerry.
  • Leer je van de andere deelnemers, die ook hun ervaring hebben als HR professional in de zorg en dus precies weten en begrijpen wat werken in de zorg betekent.

Waarom een employee experience strategie?

Staat aantrekkelijk werkgeverschap op de agenda in jullie organisatie? Hebben jullie de ambitie om een ijzersterke positie op de arbeidsmarkt te krijgen? Slim, want de vraag naar zorgpersoneel neemt voorlopig alleen maar toe.

Als je de Tony Chocolonely of Coolblue van de zorg bent, heb je het een stuk gemakkelijker als je nieuwe medewerkers zoekt. Dan zoeken je vaste medewerkers met je mee. Om de simpele reden dat ze weten hoe leuk en inspirerend het werken bij jullie is. Ze zijn ambassadeurs van de organisatie.

In de zorg is de realiteit echter vaak anders.

Ik zie zorgorganisaties die enorme gaten in hun roosters hebben omdat het maar niet lukt om de planning rond te krijgen. De werkdruk die voor vaste medewerkers zo hoog is dat ze ziek worden of vertrekken. Ik zie organisaties die bakken geld uitgeven voor de werving van nul sollicitanten. En natuurlijk is er corona die het uiterste van zorgmedewerkers vraagt.

Feit is dat medewerkers die in de zorg willen werken, kunnen kiezen uit meerdere vacatures. Waarom moeten ze voor jouw organisatie kiezen? Voor jou immers vijf of zes andere werkgevers die allemaal hetzelfde zeggen en bieden.

En als ze ja zeggen, is het zo jammer dat het snel daarna toch misgaat. De liefde voor de zorg is er volop. Alleen bloeit de liefde voor de organisatie niet snel genoeg op. Jij weet wel waarom. Gaan ze alsnog weg. Balen natuurlijk. Want wie mag weer op zoek naar vervanging? Juist ja, HR. Dat moet toch anders kunnen?

Wat als je hardop zegt dat je de Tony Chocolonely of Coolblue van de zorg wilt worden? Dan draait opeens het hele perspectief. Dan gaat het niet meer om een verbeteringetje hier en een spiegel en kraal daar. Nee, dan ga je voor het echie en de hele reis die een medewerker door jullie organisatie maakt. Van pre-hire tot retire.

Dan weet je dat het tijd is voor verandering. En dat HR de handschoen op moet pakken en de verantwoordelijkheid neemt om dit veranderproces te initiëren en te faciliteren.

Hoe fantastisch is het om met HR in de lead een werkomgeving te creëren die gebaseerd is op wederzijds vertrouwen, plezier en trots?

Als andere organisaties van je willen leren hoe jullie dat toch flikken, al die positieve ervaringen en reviews van medewerkers?

Employee Experience zou prioriteit nr. 1 moeten zijn voor HR. Ik weet ook hoe de vlag ervoor staat. Vaak is het dat niet. Omdat de dagelijkse gang van zaken er anders uitziet dan ik hierboven beschrijf.

Die verandering begint klein. Een olifant eet je ook niet in 1x. Het begint met weten wat Employee Experience inhoudt, weten wáár je over na moet denken. Maar ook hoe je vanuit een multidisciplinaire aanpak een medewerkersbeleving ontwerpt die past bij jullie organisatie. En hoe je anderen daarin betrekt.

De verandering begint ook als jij weet hoe je kunt zorgen voor het EX-effect in de organisatie. Wat ik daarmee bedoel? Geloof me, als jij begint te vertellen over employee experience, waarom medewerkers het verschil kunnen maken voor de organisatie en HOE je dat wilt doen, worden mensen enthousiast.

Ze vertellen het door in de organisatie, mensen haken aan bij jouw ideeën. Mooi, sta je er niet meer alleen voor. 

Klaar om je te verdiepen in employee experience?

Ruim 30.000 vacatures in de zorg staan nog open. Zorg dat je opvalt.

Waarom ik geloof in medewerkers op de eerste plaats

Het was net voor de eeuwwisseling, ik mocht van mijn toenmalige baas naar Amerika. Naar Disney Orlando nog wel. Ik was lid van het managementteam van de uitzendorganisatie waar ik werkte als districtsmanager. Een week lang leerden we van de beste trainers en sprekers van het Disney Institute alles over het onderscheidende vermogen van organisaties die zich richten op persoonlijke service en excellent leiderschap.

Het werd een magische periode. Samen met collega’s naar Amerika, alleen dat al was een fenomenale ervaring. Iedere ochtend om 07.00 uur begon de training met een ontbijt (en een literbeker koffie), daarna werd het programma in een strak tempo afgewerkt. We mochten achter de schermen kijken, er werd verteld over hun marketingstrategieën en we bezochten de parken na sluitingstijd als er verder niemand meer was.

Tijdens de training werd me al gauw duidelijk dat het creëren van Service Excellence voor de klant vooral over de medewerkers ging.

De recruiters van Disney vertelden over de manier waarop zij hun werving en selectieproces hadden ingericht. Sollicitanten werden welkom geheten in het Disney Casting Center. Om daar te komen, moest je (en dat is met opzet zo gedaan) nogal een stukje lopen door gangen van het gebouw. Overal hingen afbeeldingen uit de geschiedenis van Disney. Zo werden kandidaten direct meegenomen in de cultuur.

Het selectieproces was zo uitgedacht dat snel duidelijk werd of een kandidaat past bij de cultuur en klantbeleving van Disney. Neem de juiste mensen aan, train ze op de juiste manier en behandel ze goed, is de filosofie. Er is Disney veel aan gelegen om dat zo goed mogelijk te doen.

Disney heeft dankzij de Service Excellence ambitie zijn Employee Experience tot in de finesses uitgewerkt. Als medewerker voel je je welkom. Mocht je niet passen in de cultuur van Disney, geen probleem – je hebt toch een mooie sollicitatie-ervaring gehad. Word je wel aangenomen, dan weet je waar je voor staat en waar je voor gaat: de klant een magische ervaring bezorgen.

Ik besefte toen dat ik me als leidinggevende niet meer moest focussen op de resultaten maar op de medewerkers die de resultaten leveren. Ik moest een stap terug doen zodat de medewerkers kunnen excelleren.

 

“All you need is faith, dust & a little pixie-dust”

 

 

 

 

Nu stop ik altijd een beetje van die magie van Disney in mijn aanpak voor het ontwerpen van medewerkersreizen voor zorgorganisaties. We gaan samen aan de slag en ontwerpen een complete medewerkersreis die past bij de medewerkers en de organisatie. De mensen staan in die ontwerpen centraal. 

De manier waarop je medewerkers hun werkdag ervaren, bepaalt jouw aantrekkingskracht als werkgever. Daarom is het belangrijk om te zorgen voor momenten die er toe doen voor medewerkers. Momenten die mensen zich herinneren, zelfs als ze later niet meer bij je werken.

Welke route neem jij naar het hart van je medewerkers? 

Die pixie-dust van Disney, gecombineerd met mijn jarenlange ervaring als leidinggevende en ondernemer in de zorg, heb ik aangevuld met de laatste inzichten en kennis over employee experience & design. En dat vertaald in deze unieke online training Nieuwe Routes naar het Hart van je Medewerker.

In deze online training geef ik je alle tools in handen om van de reis die medewerkers door jullie organisatie maken een onweerstaanbaar succes te maken. Bovendien kun je me al je vragen stellen en geef ik je adviezen en coaching hoe je als werkgever het verschil kunt maken en hoe je daar vanuit jouw expertise je rol in kunt pakken. Ook zijn er groepsvragensessies en implementatiesessies die buitengewoon waardevol zijn, omdat je leert van de ervaringen en inzichten van de andere deelnemers.

We kijken ook naar jouw persoonlijke rol. Je leert en oefent hoe jij jouw effectiviteit kunt verbeteren en de invloed op bestuur, management, leidinggevenden en teams kunt vergroten. Met mijn ervaring weet ik immers als geen ander wat een directie nodig heeft om akkoord geven op een voorstel. En waarom dat vaak anders werkt dan jij denkt. 

Dankzij deze tools krijg je kennis en het vertrouwen om dit veranderproces te initiëren. En wie je daarbij kunt betrekken. Want je kunt – nee je wilt het niet in je eentje doen. Dat kan niet, dat weet je. Na de training weet je hoe je de organisatie mee kunt krijgen.

 

Voor wie is Nieuwe Routes naar het Hart van je Medewerker bedoeld?

Dit programma is uitdrukkelijk niet voor iedereen.

Ik kan jou alleen helpen om met employee experience & design aan de slag te gaan als:

N

Je de wens hebt om echt vernieuwend aan de slag te gaan.

N

Je werkt in een functie waarin duurzame inzetbaarheid van medewerkers leidend is.

N

Je de overtuiging hebt dat medewerkers de sleutel zijn in het succes van een organisatie.

N

De organisatie waar je werkt aantrekkelijk werkgeverschap en mensgericht organiseren belangrijke HR-thema’s vindt.

Dit programma is NIET bedoeld voor:

N

De-ik-moet-van-de-baas-types. Ik laat alleen deelnemers toe die er zin in hebben. Werken aan Employee Experience gaat NIET vanzelf en ik garandeer je dat het alleen gaat lukken als je zelf-gemotiveerd bent.

Wat krijg je als je meedoet?

Na je aanmelding krijg je mijn complete aanpak met Nieuwe Routes naar het Hart van je Medewerker.
Je leert hoe jij vanuit jouw expertise richting geeft aan de ambitie om medewerkers op de eerste plaats te zetten zodat jullie organisatie net als Coolblue of Disney de aantrekkingskracht van een magneet op medewerkers heeft. 

Die aanpak bestaat uit 7 blokken. En dat zijn gelijk ook de 7 online LIVE lessen.

1. Zo herken je waarom medewerkers in jouw organisatie nog niet op de eerste plaats staan.

Je leert waarom Employee Experience niet de zoveelste nieuwe hype in HR-land is en waarom het belangrijk is om er meer over te weten. Ook leer je wat er nodig is om medewerkers op plaats 1,2 en 3 te zetten in jouw organisatie. 

2. Zo ontdek je het authentieke verhaal van je organisatie.

Elke organisatie heeft een verhaal. Wat is jullie verhaal? En wat in dit verhaal is de waarom mensen bij jouw organisatie aan de slag willen, en niet ergens anders?

3. Zo scoor je bullseye momenten bij medewerkers.

Hoe zorg je dat mensen bij je willen werken en niet moeten werken? Geef een boost aan de werkbeleving van je medewerkers.

4. Zo ontwerp je een onvergetelijke reiservaring met magische momenten.

Bijzondere momenten – klein of groot – voor je medewerkers die ervoor zorgen dat ze van jouw organisatie gaan houden.
Waarom werken niet alleen maar feest is en je daarom gebruik moet maken van de momenten die medewerkers zich het meest herinneren.

5. Zo zorg je ervoor dat directie en leidinggevenden de routes naar het hart van de medewerkers omarmen.

Niets zo frustrerend als beloftes die niet worden waargemaakt. Hoe krijg je het directieteam mee? En hoe zorg je ervoor dat alle neuzen in de organisatie dezelfde kant op staan als het gaat om mensgericht organiseren?

6. Zo leer je hoe je een krachtige multidisciplinaire aanpak ontwikkelt.

Want binnen een organisatie begin je niet ins blauw hinein aan het ontwerpen van een nieuwe employee experience. Of een medewerkersreis. En zeker niet in je uppie. Maar je moet wel ergens beginnen. In de training Nieuwe Routes naar het Hart van je Medewerker laat ik je zien hoe.

7. Zo maak je een Employee Experience Design voor jouw organisatie.

Natuurlijk rond je deze training af met een compleet ontwerp en plan van aanpak voor je eigen organisatie. Nu alleen nog implementeren. Je krijgt toegang tot de besloten community van dit programma. Een unieke plek waar je in contact komt met andere gelijkgestemden die bezig zijn met het veroveren van het hart van hun medewerkers.

 

Je houdt altijd toegang

Dit is een online programma en dat heeft een aantal geweldige voordelen:

N

De 7 live lessen kun je volgen via Zoom.

N

Je houdt altijd toegang tot de lessen.

N

Je kunt de lessen altijd terugkijken.

N

Je krijgt transcripties zodat je de lessen ook op je gemak kunt lezen. 

N

Je kunt mij vragen stellen over jullie employee experience en ik geef je persoonlijk advies hoe je deze nog verder kunt verbeteren. Je krijgt net als de andere deelnemers toegang tot deze online vragensessies.

N

De live vragensessies worden opgenomen dus die kun je ook achteraf bekijken en beluisteren.

N

Je krijgt 12 maanden toegang tot de besloten community en kunt zo ook leren hoe andere organisaties het hart van hun medewerkers raken.

Waarom je deze training niet wilt missen

Jij weet straks iets wat heel veel zorgorganisaties nog niet weten of doen. Waardoor je met je organisatie een ijzersterke positie op de arbeidsmarkt hebt. Bijvoorbeeld:

N

Wat je kunt doen om talent aan te trekken die past bij jullie organisatiecultuur.

N

Waar je moet beginnen als je ook nog knetterdruk bent met je gewone dagelijkse werk.

N

Waarom het proces rondom HR anders moet worden aangepakt.

N

Wat vindingrijkheid, creativiteit en op andere manieren kijken nodig zijn voor jouw organisatie.

N

Hoe je het denken en praten achter je laat en gaat doen.

Waar en hoe begin je? Dat vond ik voor de training best lastig om te bedenken. Je hebt zoveel verschillende onderdelen in de medewerkersreis waar je het verschil kunt maken.

De training heeft me bewust gemaakt hoe ik dat kan doen.

We hebben de training nog maar net afgerond, maar Inmiddels hebben we een concreet stappenplan klaar wanneer we met welke onderdelen uit de medewerkersreis aan de slag gaan. Daar gaan we verschillende sessies voor organiseren. Ook gaan we persona’s uitwerken en onze medewerkers worden er actief bij betrokken.

Ons plan vraagt echt wel een serieuze tijdsinvestering, maar dat doen we met de overtuiging dat het ons ook veel gaat opleveren. We willen bijvoorbeeld minder verloop en minder ziekteverzuim.

Want ook al vinden we het bij AtHomeFirst vooral heel belangrijk dat we blije medewerkers hebben die met veel plezier hun werk doen bij onze klanten, de training heeft ook laten zien wat een goede employee experience een bedrijf oplevert.

Als teamleider bij AtHomeFirst ben ik verantwoordelijk voor een grote groep medewerkers. Die medewerkers werken op afstand en heel zelfstandig. Hoe zorg je dan dat je medewerkers betrokken en aangehaakt zijn en blijven?  Dat is best een uitdaging.

Ik wil graag oprechte aandacht geven.  Maar ik kan niet met iedere medewerker wekelijks een individueel overleg plannen. Maar misschien is het ook wel een aanname van mij dat medewerkers daarop zitten te wachten. Ik kan veel beter vragen aan medewerkers wat ze nodig hebben. Dat heeft de training me absoluut geleerd.”

.

Teamleider Begeleiding bij AtHomeFirst

Ik heb met andere ogen leren kijken, namelijk met de ogen van de medewerker. Voor mij was het grootste inzicht dat je in de schoenen van de medewerker gaat staan.

Het klinkt zo logisch want HR gaat over medewerkers. Maar we zijn bijvoorbeeld gaan kijken naar de brieven die we naar medewerkers sturen. Die hebben we aangepast. De ambtelijke taal eruit, veel meer persoonlijk, vriendelijk en eenvoudiger gemaakt.

Als jij nou de medewerker bent die zo’n brief krijgt, vroegen we elkaar. Hoe zou je dat vinden en ervaren? Dan voel je direct waar het schuurt.

We hebben nu ook een medewerker binnen ons team die exit-gesprekken voert. Dat levert enorm veel informatie op. Je ziet terug hoe belangrijk de relatie met de leidinggevende is. Plus je gezien en gewaardeerd weten, dat komt ook in bijna alle gesprekken terug.

Ook hebben we de verbinding tussen HR, recruitment en communicatie op gang gebracht. Tot voor kort was HR gericht op de medewerkers en Communicatie vooral gericht op de klant. Dat brengen we nu veel meer bij elkaar.

Ik vond de training naast interessant ook echt leuk om te doen. Zoals we bijvoorbeeld hebben geoefend met het maken van de tekening voor een prototype. Of het maken van een persona. De leerervaringen van Gerry zelf, die ze met ons heeft gedeeld. Inspirerend.

Natuurlijk spreek ik ook collega’s die vooral de bedrijfsvoering binnen de organisatie belangrijk vinden, die hebben daar meer gevoel bij. Dat begrijp ik als geen ander, ik was zelf jarenlang directeur financiën.

In de training hebben we geleerd waarom en hoe je verbeteringen kunt onderbouwen met data. Zodat je ook resultaten kunt laten zien van de verbeterstappen die je maakt in de medewerkersreis. Zo maak je aantoonbaar dat investeren in je medewerkers ook echt lonend is. De tijd dat HR op onderbuikgevoel iets doet, is echt voorbij.”

Saskia Burgers

Manager HR bij Zorggroep Almere

Bij AtHomeFirst zijn we een aantal jaren terug al begonnen met Employee Experience. Met elkaar hebben we daar destijds echt wel mooie stappen in gezet. We zijn met elkaar in een ruimte gaan zitten om de hele medewerkers- en klantreis te doorlopen. We hebben vastgesteld welke momenten onderscheidend zijn. Maar het ging onvoldoende leven.

Dankzij de training realiseer ik me dat we nog veel meer dan we nu doen de stap naar en samen met de medewerkers moeten zetten.

We gaan daarom de medewerkers- en klantreis die we al hebben beschreven nog een keer doornemen. Maar nu betrekken we de medewerkers er wel bij. Door individuele gesprekken en met klankbordgroepen. Dat combineren we met korte surveys.

Zo maken we er een continu proces van. Want ik denk dat dit een grote valkuil is. Je hebt iets bedacht of uitgewerkt, benoemt het een paar keer in een werkoverleg en dan zakt het weer weg. Dan wordt het geen vanzelfsprekend iets.

AtHomeFirst is een hele platte organisatie. Ik zit regelmatig bij de werkoverleggen en spreek ook vaak medewerkers. Samen met de coördinatoren ga ik de volgende stappen zetten. Dan is het fijn dat ik in de online academie alle lessen, presentaties en materialen terug kan vinden.

De training heeft me de handvatten en tools gegeven waar ik zelf verder mee aan de slag kan. De voorbeelden en de praktische oefeningen waren inspirerend. Zo’n oefening als de Efteling, dat geeft de kern van de medewerkersreis weer.

Ik denk dat deze training ook enorm gaat helpen als je nog aan het begin staat met het ontwerpen van de employee experience voor je organisatie.

Wij zijn er bij AtHomeFirst al een jaren mee bezig en toch heb ik veel nieuwe inzichten opgedaan. Door deze training te doen, kun je direct een goede basis neerzetten.”

Nienke van de Koot

Operationeel Manager bij AtHomeFirst

“Ik heb net mijn deeltijdbachelor HRM gehaald. Voor mijn afstuderen heb ik mij verdiept in de employee journey. Dat was vooral een theoretische studie.

De training Nieuwe Routes naar het Hart sloot hier onwijs mooi op aan. Employee Experience werd heel praktisch gemaakt door de oefeningen die we deden en de opdrachten die we kregen.

Ik heb veel gehad aan de vele voorbeelden die tijdens de training aan de orde kwamen. Dat gecombineerd met de ervaringen van Gerry als expert en de ervaringen van de andere deelnemers was voor mij zó waardevol en inspirerend.

Binnen ons HR-team zijn we inmiddels actief aan de slag met de voorbeelden en documenten die tijdens de training zijn gedeeld. Doordat ik tijdens de training al had geoefend, werd het voor mij gemakkelijker om alles wat ik had geleerd met mijn collega’s te delen. Dan kon ik zeggen: dit lijkt me iets waar we binnen onze organisatie ook iets mee kunnen.

Voor ons is de grootste uitdaging de betrokkenheid van medewerkers. Dat is sowieso al een uitdaging.  Maar bij ons werkt bijna iedereen op afstand en dat maakt het nog uitdagender. Hoe betrekken we medewerkers en hoe krijgen we input? Dat medewerkers de vrijheid voelen om hun mening te geven.

Het betekent kleine stappen nemen en continu toetsen of we op de goede weg zitten. Niet iedereen heeft immers dezelfde behoeften.

Dankzij de training ben ik me meer dan ooit gaan beseffen hoe belangrijk het is om je te verplaatsen in een ander. We zijn een organisatie voor en door mensen. We werken altijd voor mensen.

Ik ben gaan inzien hoe belangrijk het is om in je mensen te investeren en hoe makkelijk dat soms is met hele kleine maar o zo belangrijke momenten. Dat is zoveel meer gaan leven door deze training. Bovendien zie ik ook dat het bij mijn collega’s steeds meer gaat leven. Dat vind ik echt wel heel gaaf om te zien.”

Talitha Frankena

Junior HR-adviseur bij Venturion Health & Care

Ik heb sinds kort een nieuwe functie binnen Omring. Daarin combineer ik mijn kennis en ervaring rondom Positieve Gezondheid met het programma Samen Vitaal. Belangrijke speerpunten binnen Samen Vitaal zijn eigen regie, goed werkgeverschap en Positieve Gezondheid.

Medewerkers spelen een grote rol in de organisatie. Want medewerkers zijn de sleutel om onze klanten centraal te zetten.  We zijn er dan ook trots op dat we in maart de beste (thuis)werkgever van Nederland zijn geworden in de categorie 200+ werknemers.

We leggen de lat hoog in de organisatie als het gaat om tevreden medewerkers. Ik wil zelf ook steeds scherper en beter worden in mijn vakgebied. Dat was voor mij de reden om deze training te gaan doen.

Het is mijn ambitie om de medewerkers die we nog niet bereiken met het programma Samen Vitaal er ook bij te betrekken. Een deel van onze medewerkers zijn minder computervaardig, hoe kunnen we deze doelgroep beter bereiken?

Tijdens de training heb ik onder andere geleerd hoe je door het gebruik van persona’s veel meer feeling krijgt met een specifieke doelgroep, zodat er een interventie kan worden ingezet die aansluit op de behoefte van deze groep. Dat kan ik nu in de praktijk toepassen.

De training geeft me ook de bevestiging dat ik goed bezig ben. Je loopt er aan alle kanten omheen en ik voel, het is goed zo.

Het heeft me geleerd om op een gestructureerde manier na te denken over de organisatie en de hele reis die medewerkers maken. Ik denk dat er nog steeds heel veel informatie en kansen blijven liggen die we niet pakken. Doordat je dat met deze training zo zichtbaar maakt, opent dat juist de ogen.

Volgens mij moeten we binnen iedere zorgorganisatie iemand verantwoordelijk maken voor de kwaliteit van de medewerkersreis. Als we allemaal op deze gestructureerde manier leren denken, kunnen we misschien veel meer mensen voor de zorg behouden.”

Kirsha de Vries

Programmanager Positieve Gezondheid bij Omring en kernteamlid van Noordkop Gezond voor Elkaar

Schrijf je in

 

Nieuwe Routes naar het Hart van je Medewerker

 De training start op
23 april 2021

Jouw investering (ex btw)

1.295,00

 

  • Alle video’s en de transcripties met de lessen voor Nieuwe Routes naar het Hart van je Medewerker
  • Opnames van groepsvragensessies
  • Handige tools en tips
  • 1 jaar toegang tot de online community van experts

 

Wil je je deelname door je werkgever laten betalen? Dat kan!

 

Kies bij de betaalmethodes voor ‘Directe bankoverdracht’ en je ontvangt de factuur per mail.
BELANGRIJK: Vul wel overal je EIGEN MAILADRES in,
want dat wordt ook gebruikt voor alle correspondentie met betrekking tot jouw deelname.
Stuur de factuur die je ontvangt dus zelf even door naar de administratie van je werkgever.

Alle bedragen zijn exclusief 21% btw. Na aanmelding ontvangt jouw bedrijf een factuur.  

Heb je nog vragen of twijfels, voordat je je aanmeldt?

Blijf er dan niet mee zitten. Mail me even op gerry@gerrydevalk.nl